JANGELAKO BATZORDEA

Jangelako batzordea 21-22 ikasturteko ekainaren 29ko OOGn osatu zen osatu genuen. Eskolako hainbat familiek gure seme alaben elikaduraren inguruko hausnarketak egiteko eta ahal den heinean jangela orduetarako hobekuntzarako bide bat zabaltzeko.Horretarako hainbat estrategia bultzatu nahi ditugu; ikasleen arteko eta begiraleen arteko bizikidetasun ona indartzeko; ahalik eta menu osasungarriena edukitzeko; eta, jangela, eskolako hezkuntza-proiektuaren parte denez, hezterako leku atsegina bihurtzeko.

Batzordea hilean behin elkartzen da.

Animatu zaitezte parte hartzera!

Ikasturte honetan familiek proposamen ezberdinak egin ditugu eskola mailan.

Jantokitik jangelara hitzadia

Zubileta Eskolako familiok, joan den azaroaren 29an, Jantokiko Batzordeak antolatutako elikadura osasungarri eta jasangarriari buruzko hitzaldi batean parte hartu genuen. Eneko Viñuela, Bidezko Elikadurako koordinatzailea, eta Amalia Holguin, nutrizio arloko coach-a eta sukaldaria, izan ziren ekintza honen gonbitatuak eta haiekin eskolako jantokia nola kudeatzen den inguruan hanbait zalantza argitu genituen, baita datozen hilabeteetan aldatuko diren gauzei buruz hitz egin genuen ere.

klikatu argazkiak gehiago jakiteko.

Hamiketako osasungarria

Hamaiketakoentzako elikagai eta ideia osasungarrien zerrenda proposamena.

Uste dugu edozein une dela ona hobeto jaten lagunduko duten aldaketa txikiak egiteko.

Hona hemen proposamen batzuk:

- Fruta.

- Gazta.

- Gazta freskoa/Burgos.

- Jogurt naturala.

- Esne-brick.

- Cherry tomatetxoak.

- Galeperra-arrautza egosiak.

- Azenario egosiak edo gordinak (haur-azenario egosiak).

- Bokata: zatitutako oilaskoa, aguakatea, gazta, hummusa, tortilla frantsesa, tomatea, atuna...

Hamaiketako osasungarriei buruz gehiago irakur dezakezue webgune honetan:

Amalia Holguin aurkezpena.pptx

Amalia Holguin, nutrizio arloko coach-a eta sukaldaria-ren gomendio batzuk.