IGE

ZUBILETAKOAK

Zubileta Eskola Publikoaren Ikasleen Gurasoen Elkartea (IGE)

Zubileta Eskola Publikoko familiok eskola-komunitatearen bizitzan parte hartzen dugu Guraso Ikasleen Gurasoen Elkartearen bidez (AMPA-IGE):

• Familien eta zentroaren arteko komunikazio-kanal bat da, eta bi noranzkoetan egiten du lan.

• Familiak ikastetxearekiko harremanetan ordezkatzeko modu antolatua da. Hori bi modutan egiten da gutxienez: zuzendaritza-taldearekin unean uneko bilerak eginez eta Ordezkaritza Organo Gorenean (Eskola Kontseilua ere esaten zaio) parte hartuz.

• Gurasoen parte-hartzea garrantzitsua den gai guztietan familien ahotsa eta iritzia kontuan hartzea sustatzen du.

• Eskolaz kanpoko jarduerak antolatzen ditu ikasleentzat (hezkuntza-, kirol-, kultura- eta jolas-jardueren urteko eskaintza, ikasturte amaierako kanpamenduak).

• Familiei zuzendutako prestakuntzak eta jarduerak antolatzen ditu, seme-alaben hezkuntzarekin eta garapenarekin zerikusia duen guztian orientatzeko, suspertzeko eta laguntzeko pentsatuta daudenak.

• Familiako bizitza eta lana bateratzen laguntzen diguten jarduera osagarriak antolatzen ditu (adibidez, goizeko gela).

• Ikastetxeko zuzendaritza-taldeak proposatzen dizkion hezkuntza- eta aisialdi-jardueretan laguntzen du (Olentzero, Inauteriak, Euskal Astea eta Ikasturte Amaierako Festa).

Horrek guztiak gure seme-alaba guztien ongizatean eragiten du, eta, ondorioz, integratzen dugun hezkuntza-komunitate osoaren eta sinesten dugun Eskola Publikoaren proiektuaren onerako da. Badakigu tribu bat behar dela haur bat hezteko, eta gure onena misio horren zerbitzura jarri nahi dugu.

¿Non gaude?

Gure bulegoa Lehen Hezkuntzako eraikineko sarrera nagusiko atari estalian dago (eskuinetara, iragarki-taularen ondoan)

• E-MAIL: zubiletakoak@gmail.com

• Arretarako egunak eta ordutegia: ez dugu ordutegi zehatzik; bidal iezaguzu mezu elektroniko bat eta harremanetan jarriko gara zalantzak argitzeko edo eskolan geratzeko.

¿Nola funtzionatzen dugu?

Guraso Elkarteko kideak ikastetxearen sarreran (eskuinean, bizikleten aparkalekuaren ondoan) dagoen kanpoko moduluan elkartzen gara 16: 15etik aurrera.

• Bilera horiek e-mailez bidalitako aldez aurreko deialdi baten bidez egiten dira, gai-zerrenda eta guzti, eta ikastetxean sakabanatutako hiru iragarki-tauletan argitaratzen dira (2 lehen hezkuntzako eraikinean, 1 haur-hezkuntzako eraikinean).

• Bileretan Zubiletako hezkuntza-komunitateko bizitzarekin zerikusia duten gaiak lantzen ditugu (Zuzendaritza Batzordeak, familiek edo ikastetxeko zuzendaritza-taldeak berak proposatuta).

Bilera horiek Ordezkaritza Organo Gorenean (Eskola Kontseilua ere esaten zaio) eragiten diguten erabakietan parte hartzeko ere deitzen dira.

Lan-batzorde espezifikoen arabera ere antolatzen gara, hautematen ditugun beharren arabera.

Parte hartzeko kuota eta eskola-asegurua

AMPA-IGEko kide izan nahi duten familiek elkartearen kuota ordaindu behar dute. Kuota hori 18 eurokoa da familia eta urte bakoitzeko, eta horrela bileretan, erabakiak hartzerakoan eta antolatzen ditugun jarduera guztietan parte hartu ahal izango dute, hala nola goizeko gelan (egunero 8:00etatik 9:00etara), ikasturte amaierako kanpaldian, jantokiaren erabileran urtebetetzeak ospatzeko eta eskolaz kanpoko jardueretan (jarduera bakoitzak bere kuota espezifikoa dauka ezaugarrien arabera).

Elkarteko Bazkideen Liburuan izena emateko, familiek esteka honetan aurki dezaketen eta zubiletakoak@gmail.com helbidera bidali edo postontzian entregatu behar duten "kide diren familien inskripzio-orriko" datu guztiak bete behar dituzte.

Elkarteak urtero kontratatzen du eskola-aseguru bat, hau da, istripu-poliza bat ikastetxeko ikasleentzat, eta aseguru hori derrigorrezkoa da guraso-elkarteak antolatutako edozein jardueratan parte hartu ahal izateko, bazkideak izan edo ez. Kuota 14 eurokoa da urtean haur bakoitzeko.

AMPA-IGEk antolatzen dituen jarduerekin lotutako ordainagiri guztiak (kuota, asegurua, eskolaz kanpoko jarduerak, goizeko gela, 2 urteko laguntzaileak) familiek adierazitako banku-kontuan helbideratuko dira.

Bazkide ez diren familiek 5 euro gehiago ordaindu beharko dituzte hileko kuota bakoitzean guraso-elkarteak antolatutako jarduerengatik (zenbateko hori 10 eurokoa izango da ikasturte amaierako kanpaldiaren kasuan).

Inscripcion SOCIOS-BAZKIDEAK BILINGUE.docx