Euskadiko 26 ikastetxek jaso dute Erasmus+ Akreditazioa. Hoien artean, Haur eta Lehen Hezkuntza Publikoko 4 ikastetxeak izan da gure eskola.

Erasmus+ Akreditazioaren errekonozimendua jaso du gure eskolak Amaia Agirreren eskutik, Berrikuntzaren arduraduna.

Erasmus +: Europako leihoak irekiz: Erasmus + pertsonen hezkuntza-mugikortasuna, lankidetza eta berrikuntza sustatzen dituen Europa mailako prestakuntza-proiektua da.

Azken urteotan zehar, Zubileta eskolak Erasmus+ deialdi ezberdinetan parte hartu du: 2019ko deialdian, "Zubileta: etorkizunari begira dagoen eskola" proiektuarekin. 2020ko deialdian, "Jasangarritasunerantz" eta 2021-27 Erasmus + Akreditazioa lortu genuen.

• Lehen Hezkuntzako ikastetxe aitzindaria gara eskuinaldean eta Uribe Kostan horrelako proiektu batean parte hartzen, eta oso zorionekoak gara esperientzia honekin ikasteko.

• Erasmus+ proiektu horiei esker, Europako hainbat herrialdetako hezkuntza-joera berriei buruzko prestakuntza jaso dezakete irakasleek.